A Hansgrohe több ezer látogatót inspirált Frankfurtban
A Hansgrohe idén 2 000 négyzetméteren prezentálta legújabb termékeit a frankfurti ISH-n. A stand az egyik leglátogatottabb helyszíne volt a világ vezető szaniter-, fűtés- és klímatechnikai szakvásárának, mely a csökkentés-újrahasználás-újrahasznosítás mottót hirdette.
ISH 2023: A Hansgrohe standja tömegeket vonzott
A kétévente megrendezett ISH vásár középpontjában a modern fürdőszobatervezés, a fenntartható fűtés- és klímatechnológia, valamint az intelligens otthoni rendszerek állnak. A világ legnagyobb HVAC-ágazati kiállítóhelye (Heating, Ventilation, Air Conditioning) gyakorlati megoldások széles palettáját mutatja be öt napon keresztül korunk legfontosabb kérdéseire válaszolva. A világ vezető szaniter-, fűtés- és klímatechnikai szakvására idén 2023. március 13-17. között a frankfurti Festhalleban kapott helyet, és összesen 154 000 látogatót számlált. A Hansgrohe 2 000 négyzetméteren a márka és az AXOR termékcsalád újdonságait, valamint holisztikus fürdőszobakoncepciókat mutatott be. Közönségkedvenc volt a "Green Vision Beyond Water: Rethinking Bathroom Culture" elnevezésű fürdőszoba koncepciótanulmány, amely 90 százalékkal csökkenti a víz- és energiafogyasztást, és ezáltal 90 százalékkal a CO2-kibocsátást is.
Személyes beszélgetések, termékújdonságok és híres tervezők
A látogatók mellett a Hansgrohe csapata is izgatott volt, hogy végre ismét személyesen találkozhattak a világjárvány okozta szünet után. Az optimista hangulatot a Hansgrohe standjának mottója, az ünnepeld a változást tükrözte leginkább. A vállalat ennek szellemében mutatta be Hansgrohe Premium márkanév alatt a szaniterkerámiával és fürdőszobabútorokkal kibővített termékportfóliójukat. A cég a vezetett túrákkal párhuzamosan számos rendezvényt tartott a szakemberek és újságírók számára, emellett a Green Hour című sajtótájékoztató keretében az média képviselői a Hansgrohe fenntarthatósági stratégiájával ismerkedhettek meg. Az iClub 30. évfordulójának megünneplésére két napon keresztül 640 klubtagot hívott meg a vállalat, ahol az ügyfelek exkluzív környezetben kaphattak betekintést a termékkínálat újdonságaiba. Továbbá az AXOR termékcsaládhoz kapcsolódva külön eseményt szerveztek építészek, tervezők és a sajtó számára a frankfurti Roomers bárban. A Hansgrohe sikerét tükrözi, hogy standján olyan ismert partner is megfordult, mint a párizsi Philippe Starck és Jay Osgerby, a londoni Barber & Osgerby tervezőirodából.
Két vonat tele Hansgrohe csapatszellemmel
Nemcsak az iparág több ezer szakembere látogatott el a Hansgrohe standjára, hanem 1 200 alkalmazott is a vállalat offenburgi és schiltachi telephelyeiről. Ők éltek a lehetőséggel, hogy a Hansgrohe által szervezett különvonattal utazzanak a frankfurti ISH-ra, melyet a cég 1989 óta kínál fel dolgozóinak. A hangulat mindig kivételes, hiszen itt a különböző részlegek és területek munkatársai találkozhatnak egymással. "Az ügyfeleink pozitív visszajelzései és az egész Hansgrohe csapat lelkesedése a vásáron töltött öt nap után mindannyiunk számára nagy motivációt jelent" – foglalta össze a vásárt Hans Jürgen Kalmbach, a Hansgrohe SE igazgatótanácsának elnöke.
Bővebb információ a termékekről itt érhető el.