A svéd irodabútor-gyártó, a Kinnarps, felismerve a hatékony működés és a munkavállaló-barát környezet közötti összefüggés jelentőségének fokozódását, a korábbinál is nagyobb hangsúlyt fektet a termékfejlesztésre. A cég kiemelt célja, hogy kutassa a jövő belsőépítészeti trendjeit és olyan bútorokat, valamint irodai megoldásokat kínáljon, melyek nemcsak személyesebbé, hanem ezáltal hatékonyabbá is teszik ügyfelei irodáit. Törekvései támogatásához egy újabb design-bázist (International Design Center) hozott létre az anyaországban található Skillingaryd-ban, illetve a változásmenedzsment nemzetközileg elismert szakemberei segítségével mutatja be Next Office – a tevékenység alapú munkakörnyezet koncepciójának gyakorlati előnyeit.
Az új évezred első évtizedében forradalmi változások zajlottak, melyek gyökeresen megváltoztatták az emberiség életét. A legszembetűnőbb fejlődés a technológiai fejlesztéseken érhető tetten, amelyek komoly hatást gyakorolnak a városlakó ember életstílusára. Egyre nagyobb az igény az új és egyedi tárgyak és terek iránt, sosem volt ekkora jelentősége az önkifejezés az élet minden területén.
„Napjainkban a hatékony működésre törekvő cégnek komoly figyelmet kell arra fordítania, milyen környezetben dolgoznak munkatársai. Egy inspiráló, az alkalmazottak igényeinek megfelelően kialakított munkakörnyezet jelentősen növeli a lojalitást és a hatékony munkavégzést, emellett előnyt jelenthet a magasan kvalifikált munkatársakért folytatott versenyben. Az ilyen irodafejlesztés tehát kiváló befektetés szinte bármely iparágban működő cég számára.” – mondta el Soltész Tiberius, a Kinnarps magyarországi irodájának vezetője.
A Kinnarps új, januárban megnyitott Nemzetközi Design Centere komoly szerephez jut abban a stratégiában, melynek részeként a bútorgyártó évente 5-10 új termék piaci bevezetését tervezi. Ezzel a dinamikus termékfejlesztéssel szeretnék rugalmasan kiszolgálni a növekvő keresletet az egyedi atmoszférájú, kreatív belsőépítészeti kialakítású irodák iránt. A stratégia részeként hamarosan Magyarországon is megnyílik a Kinnarps új bemutatóterme, ahol mindenki személyesen meggyőződhet a Next Office koncepció jegyében készült termékek és enteriőr-megoldások különlegességéről.
A Next Office koncepció üzleti potenciáljának bemutatására kínált lehetőséget az a szakmai program is, melyre január 21-én került sor Budapesten. A Kinnarps meghívására Magyarországra érkezett az aktivitás alapú munkakörnyezet-kialakítás és a változásmenedzsment területén közel 20 éves tapasztalattal rendelkező Veldhoen + Company társtulajdonosa, Luc Kamperman, aki olyan vállalatok munkakörnyezetének optimalizálásában vett részt, mint a Microsoft, Tetra Pak, PwC, Rabobank, Fonterra, Interpolis, Bankwest.
„A válság után lassan ébredező irodapiac számára is kitörési pontot jelenthet, ha olyan, hozzáadott értékkel rendelkező irodákat kínál ügyfeleinek, amelyek a hatékonyság növelése által hosszútávon költségcsökkentést is eredményeznek. Szeretnénk minél szélesebb körrel megismertetni a Next Office koncepciót, hogy mind az irodabérlők, mind a fejlesztők tisztában legyenek a benne rejlő potenciális lehetőségekkel.” – tette hozzá Soltész Tiberius.
A Kinnarps-ról
A Kinnarps Európa vezető irodai megoldásszállító vállalata, mintegy 40 országban értékesíti termékeit, naponta 1800 új munkahelyet állít elő. Teljes körű belsőépítészeti megoldásokat kínál elsősorban irodákba és közösségi terekbe. A Kinnarps csoportba a következő márkák tartoznak: Kinnarps, Drabert és Martin Stoll, valamint Materia, Skandiform és NC Nordic Care. A Kinnarps teljes egészében családi tulajdonban lévő vállalat. Jelenlegi tulajdonosai az alapítók, Jarl és Evy Andersson gyermekei és unokái.
forrás: Kinnarps sajtóközlemény