Idén kilencedik alkalommal ült össze a 18 tagú, független szakemberekből álló bizottság, akik a Leier-t is érdemesnek találták arra, hogy viselhesse a Superbrands 2013 védjegyet, amelyet – 2012 után – már másodjára kapott meg az osztrák illetőségű építőipari cég. Ezen kívül egy másik díjat is átvehetett a Leier, amelyet egy 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri ítélt oda a cégnek. A zsűri a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntött arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Business Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján a Leier harmadik alkalommal kapta meg a Business Superbrands elismerést is.
„Örülünk, hogy idén ismételni tudunk és újabb rangos elismerésekkel gazdagodott a Leier cégcsoport. Ezek a díjak is bizonyítják azt, hogy az a folyamatos innováció, amelyet a Leier már évek óta folytat, és a kimagasló szakértelem – még ebben a nehéz piaci helyzetben is – megtérül.” – mondta el a díjjakkal kapcsolatban Komlós Andor, a Leier Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében. A minősítés, amelyet a márka elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a vásárlóknak és partnereknek mindennapi választásukhoz. A díj minden esetben egy olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márka eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.
Nemzetközi Superbrands Program
Több mint másfél évtizeddel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek köre indította útjára a programot Nagy-Britanniában. Céljuk kettős volt: a kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák bemutatása a fejlődni, tanulni kívánó piaci szereplők számára. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész 88 országában jelent különleges minősítést a Superbrands elismerés. A programot megvalósító valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a "zsűrire", ezért kizárólag magas szakmai elismertséggel rendelkező személyeket kérnek fel e munkára a megmérettetés szervezői.
Business Superbrands Program
A Magyarországon nyolc éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A bizottság elé kerülő lista a Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a legjelentősebb hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.
További információt a Leier cégcsoportról és termékeiről, a weboldalon találhat.
(x)