Jó üzlet az etika - a Mapei díjat is nyert érte
Idén a Mapei nyerte az Üzleti Etikai Díjat. "Az etika számomra azt jelenti, hosszú távon úgy gondolkodni, olyan dolgokat tenni, ami több területen is jót hoz. Ami hosszú távon előre mutat. Nagyon örülünk a díjnak, úgy érzem, ez az elmúlt évek üzletpolitikájának a visszaigazolása." – mondta Markovich Béla ügyvezető.
Egy százalékos fluktuáció, folyamatos növekedés és piacvezető szerep bizonyítja: az etika jó üzletpolitika. Az etikus működés pillérei a fenntarthatóság, a kiemelkedően tartós megoldást nyújtó, egészséget nem veszélyeztető, környezetbarát építési termékek innovációja, a 25 éve tartó tudásmegosztási program, valamint a helyi közösségek támogatása és szociális felelősségvállalás. Mindezt egy munkavállaló központú, empatikus vezetési politika egészíti ki.
Az Üzleti Etikai Díjat László Ervin professzor, a Budapest Klub elnöke és Demcsák Mária, a Piac & Profit üzleti magazin alapító főszerkesztője azzal a szándékkal hozta létre 2000-ben, hogy minden évben a magyar társadalom figyelmének középpontjába kerüljenek azok a hazai vállalkozások, amelyek tevékenységükkel, magatartásukkal példát mutatnak a felelős, etikus gazdálkodásban, üzleti jelenlétben, és erősítik a társadalom és az üzleti szféra közötti bizalmat.
forrás: sajtóközlemény