Fenntartható és értékálló befektetés innovatív termékekkel
Egy komplex rendszer jellemzője, hogy egyszerre kínál falazatot, hőhídmentes csomóponti elemeket (áthidalókat, falazati indítóelemeket), illetve födémelemeket. A megfelelő alapanyag megválasztása nemcsak a falak felhúzását könnyíti meg, de megoldást is kínál a „termikus burok" kialakítására.
Az Ytong pórusbeton millió apró pórusba zárt levegőt tartalmaz, optimális nyomószilárdságú, A1-es tűzvédelmi osztályba sorolt, nem éghető minőségi falazó anyag. Az elemek homogén anyagszerkezetéből adódóan a különböző csomópontoknál nem alakul ki hőhíd, így biztosítva az alacsony hőveszteséget és fűtési energiaszükségletet. A termékek használatával egyrétegű energiahatékony, környezetbarát korszerű falazatok építhetők, ezáltal a kiegészítő hőszigetelések idő- és költségvonzata megtakarítható. Kiváló hőszigetelő képességével egyedülálló a hazai falazóelem piacon, továbbá az építőanyagok között éllovasnak tekinthető a széndioxid-kibocsátás csökkentésében, az egészséges lakóklíma megteremtésében és a hosszú távú fenntarthatóság területén.
Az Ytong Lambda 37,5 cm termék használatával a követelményekhez képest is magasabb hőszigetelő képességű falak (U=0,22 W/m2K) építhetők úgy, hogy nem vezetnek páratechnikai problémákhoz sem. Emellett kibővült a termékek szortimentje 45 és 50 centiméteres széles elemekkel: míg az előbbi egyrétegű energiahatékony falszerkezet megfelel a szigorodó energetikai előírásoknak is (U=0,19 W//m2K), addig az utóbbi alkalmazásával már passzívházak mutatóihoz közelítő (U=0,16 W/m2K) hőszigetelő képességű falazatok építhetők egyetlen munkafolyamattal. Az elemek könnyen, gyorsan megmunkálhatók, mely lehetővé teszi a szerkezetépítés minőségének javítását. A kész falazatban szükséges gépészeti vezetékek, elektromos szerelvények helye felesleges mértékű roncsolás nélkül alakítható ki, így a felületek javítása minimális mértékű munkát igényel.
A vállalat elhivatott a környezettudatosság mellett: céljuk, hogy csökkentsék tevékenységük ökolábnyomát azáltal, hogy minimalizálják a termékek előállítása során felmerülő károsanyag-kibocsátás mértékét. Fontos része az üzleti stratégiának, hogy folyamatosan monitorozza a cég az aktuális piaci igényeket, és ennek megfelelően alakítják termékkínálatukat.