//// 20. Média Építészeti Díja //// SZAVAZÁS //// KÖZÖNSÉGDÍJ //// 20. Média Építészeti Díja //// SZAVAZÁS //// KÖZÖNSÉGDÍJ //// 20. Média Építészeti Díja //// SZAVAZÁS //// KÖZÖNSÉGDÍJ //// 20. Média Építészeti Díja //// SZAVAZÁS //// KÖZÖNSÉGDÍJ //// 20. Média Építészeti Díja //// SZAVAZÁS //// KÖZÖNSÉGDÍJ //// 20. Média Építészeti Díja //// SZAVAZÁS //// KÖZÖNSÉGDÍJ
Technológia

Gondoskodás és kreatív verseny

1/1

Hirdetés
?>
1/1

Gondoskodás és kreatív verseny
Technológia

Gondoskodás és kreatív verseny

2018.02.05. 06:00

Cikkinfó

Földrajzi hely:
Magyarország

Cég, szervezet:
Knauf Insulation

Búcsúzik régi szlogenjétől, és ismét megújul a Knauf Insulation. A vállalat egy nemzetközi szlogennel indítja az új évet: Challenge. Create. Care. A három szó mögött egy gondolkodásmód áll, amely a vevőközpontúság, a folyamatos fejlődés, és a biztonságos munkavégzés, biztonságos termékek köré épül.

A Knauf Insulation eddig is a fenntartható fejlődés és a műszaki fejlesztések elkötelezett híve volt, elég csak az Ecose Technológiára gondolnunk, vagy a Fenntarthatósági Jelentésre, amelyben a cég olyan gyártási követelményeket támaszt magával szemben minden évben, amelyek szigorúbbak az érvényben lévő törvényi szabályozásnál - ezáltal is küzd a pazarlás, a környezetszennyezés és a klímaváltozás ellen.

A hőszigetelés egy hosszú távú, többszörösen megtérülő, környezetvédelmi szempontból is kiemelkedõ beruházás, amely évtizedekre meghatározza az ingatlanok energetikai állapotát és az épület fenntartásával járó költségeket, ezért kulcsfontosságú, hogy már a kezdetekkor helyes döntéseket hozzunk. A Knauf Insulation új mottója mögött egy olyan vállalati meggyőződés áll, amely minden lépésben igyekszik elősegíteni ezt a folyamatot.

Miközben a vevõközpontúság nem új gondolat, mégis egy olyan terület, ahol mindig van lehetőség javítani a szolgáltatások színvonalán és a kapcsolatok minőségén. A gyártósortól a beépítés helyszínéig sok kézen át kerül a termék végül a felhasználóhoz, és a különbözõ állomásokon tapasztalt hozzáállás nagyban befolyásolja a vásárlót abban, hogy legközelebb is ennek a gyártónak szavaz-e bizalmat, amikor termékbeszerzési döntést kell hoznia.

A döntést megkönnyíti, ha a termék kifogástalan minõsége mellett a vevő segítőkész szolgáltatást, szakértő támogatást, minden kérdésére kimerítő tájékoztatást kapott.

A Knauf Insulation sikerének záloga partnereinek elégedettsége. A jövőben is ez lesz a közös cél, ahogy a múltban is ez volt.

Knauf Insulation

 

 

Vélemények (0)
Új hozzászólás
Nézőpontok/Történet

A Mozgásjavító Általános Iskola épülete // Egy Hely + Építészfórum

2024.09.11. 11:36
10:30

Az Egy hely Lajta Béla egyik első, 1908-ban megvalósult nagyszabású zuglói épületének történetét mutatja be, mely korábban sokáig a Vakok Intézeteként, de átmenetileg hadi kórházként és zsidó menekültek táborhelyeként is működött. A monumentális, nyers téglatömeget sokféle, részletes motívumrendszer gazdagítja: kerítésbe komponált költemények strófái, állatfigurák, népművészeti motívumok, pásztorfaragások és életfamotívumok.

Az Egy hely Lajta Béla egyik első, 1908-ban megvalósult nagyszabású zuglói épületének történetét mutatja be, mely korábban sokáig a Vakok Intézeteként, de átmenetileg hadi kórházként és zsidó menekültek táborhelyeként is működött. A monumentális, nyers téglatömeget sokféle, részletes motívumrendszer gazdagítja: kerítésbe komponált költemények strófái, állatfigurák, népművészeti motívumok, pásztorfaragások és életfamotívumok.

Nézőpontok/Történet

Japánkert // Egy hely + Építészfórum

2024.09.11. 11:35
10:27

Mamutfenyő, botanikus kert, szőlőültetvény, fűszernövények, sövénylabirintus, torii kapu, teaház, tórendszer, szigetek, szent hegy, japánkert. Az Egy hely a Varga Márton Kertészeti és Földmérési Technikum és Kollégium zuglói tankertjét mutatja be.

Mamutfenyő, botanikus kert, szőlőültetvény, fűszernövények, sövénylabirintus, torii kapu, teaház, tórendszer, szigetek, szent hegy, japánkert. Az Egy hely a Varga Márton Kertészeti és Földmérési Technikum és Kollégium zuglói tankertjét mutatja be.